czwartek, 19 grudnia 2013

Świat naznaczonych wampirów


Tytuł: Naznaczona
Autor: P.C. Cast + Kristin Cast

Wydawnictwo: Książnica

Ilość stron: 328

Rok wydania: 2009

Moja ocena: 2/6

Zapamiętany cytat: "(...) ciemność nie zawsze oznacza zło, a światło nie zawsze niesie ze sobą dobro."
Krótki opis: Zoey Redbird po tym jak została naznaczona przez boginię wampirów, Nyks, musi przenieść się do Akademii Wampirów, czyli tzw. Domu Nocy, w przeciwnym razie jej ciało odrzuci Przemianę i zginie... W nowej szkole czekają na nią niezwykłe przygody, nowi przyjaciele i... (jak zwykle) najprzystojniejszy oraz najpopularniejszy facet, który się nią zainteresuje...
Pierwsze wrażenie: Podekscytowana tym, że w końcu w moich łapkach znalazła się pierwsza część sławnej serii napisanej przez panią Cast oraz jej córkę, podkładam naprawdę wielkie nadzieje w tym, iż powieść będzie na poziomie oraz przyprawi mnie o szybsze bicie serca...
Uczucia w trakcie czytania: Już początek był jak dla mnie dziwny, autorki starały się przemawiać do nas młodzieżowym językiem i wychodziło im to tak jak babciom mówienie "Siema ziom". Zdecydowanie według mnie jest to wielki minus, przesadza. Pomyślałam, że może potem się akcja rozwinie i wczuję się w akcję, tylko... gdzie tu akcja? Właśnie nie ma. Ani razu ta powieść nie przyspieszyła mojego bicia serca.
Przemyślenia: "Seria utrzymana w stylu sagi Zmierzch." - słucham? Z której niby strony? Ta powieść nawet nie dorasta do pięt sadze Zmierzch, a co dopiero miałaby być poprowadzona podobnym stylem... 
Podsumowanie: Naprawdę uwielbiam panią P.C. Cast; jej książki są wprost wspaniałe, jednakże jej duet wraz córką to według mnie kompletny niewypał, zanikł po prostu jej styl i zmieszał się z początkującą pisarką... Jeśli nie macie dość wszelakich historii o wampirach to przypuszczam i macie poniżej 15-16 lat, to prawdopodobnie książka może wam się spodobać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz