wtorek, 9 września 2014

Zagrożeni - C.J. Daugherty

Tytuł: Zagrożeni
Autor: C.J. Daugherty
Seria: Nocna Szkoła #3
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 384
Rok wydania: 2014
Moja ocena: 3/6

Zapamiętany cytat: "Ale wszystko, co można zbudować, można również zniszczyć."

Krótki opis: Allie zaczyna rozumieć, że Cimmeria ma dużo szerszy zasięg niż teren szkoły, a jej wpływy sięgają spraw politycznych. Lucinda zapewnia Al, że tylko w Akademii może pozostać bezpieczna, lecz tak naprawdę nawet tu zło zdała się przecisnąć...

Pierwsze wrażenie: Po  bardzo ciekawej drugiej części, Dziedzictwo, naturalnie sięgnęłam po trzeci tomik. Czy "Zagrożeni" są godną kontynuacją?

Uczucia w trakcie czytania: Gdy zaczęłam czytać i zobaczyłam co dzieje się z Allie po śmierci jej najlepszej przyjaciółki, to poczułam, że to już nie jest ta sama bohaterka za którą przepadałam. Ponad to wybryki miłosne głównej bohaterki zniesmaczyły mnie - z kwiatka na kwiatek, tłumacząc się, iż sama nie wie jak to się stało a potem czuje się jeszcze winna. 

Przemyślenia: Uważam, że ta część jest zamieszana, nie wiadomo w końcu co się dzieje, ale zdarza się też, iż kompletnie nic się nie dzieje. Po prostu nie wiem jak to określić, ale książkę długo maltretowałam. Mam nadzieję, że kolejna część nadgoni poziom pierwszego i drugiego tomu. 

Podsumowanie: Jak już wspomniałam wcześniej "Zagrożeni" to, według mnie, słaba kontynuacja, ale jeśli podobała wam się pierwsza część to jest to pozycja obowiązkowa. Liczę na to, że czwarta część będzie miała dużo więcej akcji i romansu! ;) 



7 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszej części i na pewno jeśli zacznę, to od niej. Szkoda, że kolejna jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam "Niezbędnik Nocnej Szkoły", więc muszę przeczytać. Jednak nie będę oczekiwała zbyt dużo od tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyrażę się na temat książki, bo jeszcze nie przeczytałam. Przyznam się tylko, że trochę się z dziwiłam, bo do tej pory widziałam tylko pozytywne opinie.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta seria. Myślę, że kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednie tomy były cudowne, a ten troszkę mnie zawiódł, bardzo chaotyczny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Często kontynuacje nie udają się. Zdarza się, że są mniej ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam zadowolona tą częścią i poprzednimi. Z kontynuacjami różnie bywa i przeważnie pierwszy tom jest najlepszy. W tej serii jak na razie wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń